• This event has passed.

Fira de la Ciència i la Tecnologia (Inca)

November 11, 2018 @ 9:00 am - November 12, 2018 @ 8:30 pm

La Facultat de Ciències i l’Escola Politècnica Superior de la UIB, en el marc del Programa d’Orientació i Transició a la Universitat (PORT-UIB), participen set estands a la III Fira de la Ciència i la Tecnologia, en els quals els assistents podran gaudir experiments de ciència relacionats amb la química, la física, la biologia, la bioquímica, les matemàtiques, la informàtica i la tecnologia. III Fira de la Ciència i la Tecnologia (Inca)

Els estudiants universitaris que actualment cursen els graus d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Enginyeria Informàtica, Física, Química, Biologia, Bioquímica i Matemàtiques, com també els investigadors del Grup de Recerca en Relativitat i Gravitació faran les demostracions i explicacions durant la fira.

Start:
November 11, 2018 @ 9:00 am