• This event has passed.

La xerrada “Ones gravitacionals: noves missatgeres de l’univers” clausura el bloc 5 de la Universitat Oberta per a Majors.

March 3 @ 5:00 pm - 7:00 pm

El proper dia 3 de Març, Alicia Sintes impartirà la xerrada “Ones gravitacionals: noves missatgeres de l’univers”  en el diploma de la Universitat Oberta per a Majors (UOM) a Eivissa. Aquesta xerrada serà la darrera xerrada del BLOC 5: Ciència i Cultura Universal.

La Universitat Oberta per a Majors (UOM) és un conjunt de programes de desenvolupament cultural i social de la Universitat de les Illes Balears que es duen a terme a totes les illes Balears i que tenen per objectiu general promoure el coneixement i la cultura per millorar la qualitat de vida de la gent gran. La UOM a la Seu universitària d’Eivissa i Formentera desenvolupa un programa acadèmic de seixanta hores de temàtiques diverses però donant especial rellevància a aspectes culturals, socials i històrics de les Pitiüses.

Més info aquí.

Date: